Nee, in principe werken alleen Chris Beekman & Annefleur Visscher full-time voor Mea Vota. Als wij tijdens een lopende uitvaart nog een tweede of derde melding krijgen en deze valt niet te combineren dan huurt Mea Vota zorgvuldig uitgezochte collega’s in. Persoonlijke aandacht mag nooit in het geding komen, u heeft één aanspreekpunt van begin tot vaak ver na de uitvaart.
Ja, dat kan. Wij opereren landelijk en kunnen altijd uw uitvaart verzorgen. Samen met u zullen wij de mogelijkheden doornemen en uw wensen inventariseren. In geval van overlijden belt u uiteraard meteen.
Wij kunnen u helpen inzicht te krijgen in uw verzekering. Hoe is het met uw polis?
Ja, dat kan!
Dat hangt van een paar zaken af o.a.:
Kortom er zijn veel variabelen. Kosten van een uitvaart die wij hebben georganiseerd variëren van €3500 tot €15.000.
Wij kunnen u helpen uw wensen en de daarbij behorende kosten te inventariseren.
Iedereen die bij ons aanklopt en zijn zaken regelt is daarna opgelucht. En dat is precies de bedoeling!
Voor deze afspraak berekenen wij geen kosten.
Wat kost het en wat krijg ik daarvoor?
Daarna €100.- voor de volgende zaken:
Soms is het niet duidelijk of er een testament is. U kunt zelf een vraag indienen of het via een (willekeurige) notaris laten opvragen. Meestal zijn daar geen kosten aan verbonden.
…u niet verplicht de uitvaartondernemer via uw verzekeraar te nemen?
…thuisopbaring meestal mogelijk is?
…u ook andere locaties kunt huren voor uw uitvaart?
…u, als u wilt, kunt helpen met de laatste verzorging?
…er vele manieren zijn om een overledene te vervoeren?
(wel eens gehoord van een rouwkoe? uitvaartbus? minirouwauto?)
…een kist maar €100.- hoeft te kosten?
…een rouwkaart heel persoonlijk gemaakt kan worden?
…nabestaandenadvies u geld kan besparen?
…Mea Vota kosten van derden 1 op 1 aan u doorberekent, zoals een kist?